fredag 13. november 2009

Avglemt...

Dette kortet lagde jeg på bestilling for mamma for en stund siden, men siden jeg har vært litt sløv på bloggfronten har jeg glemt å legge det ut. Kortet falt i smak hos mottager, og det gjør det ekstra gøy å lage kort. Og jeg har ennå ikke laget to kort som er helt like, selv om mange har mye felles. Det er liksom litt kjedelig å lage to helt identiske kort.

Nok om det. Her er kortet til 60-års jubilanten.

Prøvde å holde det litt rent i stilen siden det skulle til en mann. Og droppet alt som heter glitter og bling. Stempel fra Art Impressions, Magnolia og Kreativ Hobby.


Pyntet med Scrappers Floss, siden det er litt mer maskulint en glitrende garn...


Flaska har fått tallet 60 på seg, for å vise at kortet skal til en som blir 60 år.


Nærbilde av stempelet. Legg merke til at jeg har forsterket skjeggveksten med litt grå maling.


Baksiden av kortet med min personlige signatur, laget i Photoshop.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Kjempe flott kort !
Manne kort er ofte så vanskelig - og dette var bare kjempe fint =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...