fredag 30. april 2010

Whiff of Joy dåpskort til jente

Et dåpskort med masse søm. Papir fra Maja Design. Det hvite arket med rosa løv har jeg laget selv med et stempel jeg kjøpte i New York og rosa VersaMark ink.



Jeg synes det er så mange fine kort som lages med sjarmerende og ikke helt perfekte sømmer. Et sånt uttrykk har jeg også ønsket meg på mine kort, men har nå innsett av Pfaff'en min rett og slett er en for god maskin til det formålet. For sømmen blir veldig rett, og stinglengden varierer ikke en mikrometer... Litt skjev klarer jeg å få sømmen ved å vri litt på papirene mens jeg syr, så da får det være godt nok. Jeg kjøper i alle fall ikke en dårligere symaskin for å få det rette uttrykket...



Synes den søte tåteflaska er så fin til babykort.



Hjemmelagede pyntenåler. Den hvite blomsten er også hjemmeheklet. Jeg har flere sånne, og tenker å legge ut noen for salg i salgsbloggen min. Men det var det med tiden da...



Blomsterarrangementet sett forfra. Rosene og roseknoppene er fra Papirloftet.



Takk for at du titter innom!

9 kommentarer:

minon sa...

Fantastisk flott kort! Det er kjekt når en kan kombinere forskjellige teknikker og få så flott reultat som du gjør! Jeg har alltid syntes at du er råflink til å scrappe og det er ikke tvil om at jeg synes det fortsatt!

Ha en fin helg!

Arielle sa...

Jeg er utrolig fasinert over de flotte kortene du har laget.
Jeg likte stemlene dine veldig godt.

Merethe sa...

Kjempeflott kort. Synes sømmen din er sjarmerende jeg. Jeg ser jo hvor lekkert det er, så jeg burde vel brukt min symaskin litt oftere.

sol sa...

Knallsøtt kort!

Sommerfuglen sa...

Kjempeflotte kort du lager!

God helg

Anonym sa...

Her var det utrolig mye lekkert! Likte særlig godt "blomsteroppsatsen" på dåpskortet:D

Vera sa...

UTROLIG NYDELIG KORT! Du lager mange fantastiske kort :) vakkert! Bare vakkert!

Anne sa...

Så lekkert pyntet med de nålene og alt! :)

Tonje sa...

Dette var jo bare utrolig vakkert da! Nydelig sammensatt blomstermotiv, fantastisk fargelegging og skikkelig romantisk. Selv med en rett syende pfaff! lol
Jeg vurderer å ta frem noen av sveive maskinene jeg har arvet fra oldemødre, for de gir en sånn sjarmerende litt halv-skjev søm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...