torsdag 8. september 2011

Bursdagskort til pappa

Dette kortet lagde jeg da pappa feiret bursdag tidligere i sommer. Motivet er fra hÄnglar & stÄnglar, og jeg har fargelagt med Promarker tusjer. På det brune feltet på genseren har jeg laget prikker med en hvit penn.



Teksten "morfar" er klistremerker som jeg har satt på et stempeltrykk fra Magnolia. Det er en idé jeg har plukket opp hos Camilla Støen.



Her et nærbilde av motivet. Tag'en som gutten sitter på er fra Magnolia, og teksten er et stempel fra Stempelglede. Klikk på bildet om du vil se en større utgave av det.



Banneren har jeg formet med et falseben, slik at den står litt ut på midten. Synes det gir mer liv til kortet.



Den hvite swirlen bak det grønne arket er også en dies fra Magnolia, og jeg synes den er kjempedekorativ.

2 kommentarer:

Barbros lille verden sa...

Fy søren, jeg er så imponert! Du er virkelig rå på kortlaging altså :)
Ha en strålende helg!
Klem fra Barbro

Janne-Lise sa...

Utrolig fott kort du har laget - mange flotte kort i bloggen med fine detaljer :)

hilsen Janne-Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...