mandag 17. desember 2012

Bokmerke med Lilith fra Tickled Pink Stamps

Dette bokmerket var en del av bursdagsgaven til mamma. Motivet er fra Tickled Pink Stamps, og jeg har fargelagt det med Copic Sketch markers. Etterpå har jeg laminert det, og det er derfor lite pynt på det, for ellers går det ikke gjennom lamineringsmaskina. Blonden har jeg stiftet fast etterpå. Stiften på baksiden har jeg dekket over med et lite utstanset hjerte.
 

Og som jeg sa til mamma - om hun ikke er så lik motivet av utseende, så er hun lik henne i spirit'en :). For mamma er ei utrolig frisk dame med stå-på-humør og guts! Også er hun evig optimist. Og verdens beste mamma!


Synes motivet måtte få litt matchende øyenskygge! Motivet var utrolig tidkrevende å fargelegge, og jeg brukte flere timer på det. Fremdeles har jeg en lang vei å gå med fargeleggingen, men jeg ble ganske fornøyd med dette. Litt vanskelig å fargelegge så små partier, men det kommer seg. Synes dette papiret blødde litt mer enn det vanlige Letraset-papiret som jeg har brukt tidligere. Dette er Fabriano fra Bikuben, som er litt hvitere og tynnere enn Letraset sitt papir.


Her har jeg tatt bilde av bokmerket før jeg laminerte det. I tilfelle lamineringa gikk åt skogen... Men det gikk bra, heldigvis!


 Og her ser dere fargene jeg har brukt.


Hud: E0000 - E000 - E00 - E11
Kinn: R00 - R20 (ikke R81 som vist på bildet)
Øyne: B91 - B93 - B95 - B97
Grønnfarger: BG11 - BG13 - BG15 - BG18
Hår/sko: E40 - E41 - E42 - E43 - E44
Gråfarger: N0 - N2 - N4

2 kommentarer:

Gmma sa...

Veldig fin!! du er super flink Veronica;))

Gmma sa...

Veldig fin! du er super flink Veronica;)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...