søndag 14. april 2013

Post-it® holder i vårens farger

Vår er for meg tulipaner i mange fine farger, side om side i en glassvase. Og siden det var tulipaner på dette mønsterarket fra Pion Design, passet det godt å bruke det nå. Post-it® holderen nedenfor var en del av en gave jeg ga bort sammen med dette kortet.


Den  er laget på akkurat samme måte som de jeg har laget tidligere. Synes det fungerer ganske greit, også er de relativt kjappe å lage.


Mønsterarket er fra Pion Design, og det viser jo godt at man kan blande både gult, orange, lilla og rød. Disse fargene minner meg veldig om vår, så det passet godt å bruke de på denne årstiden. Det er så godt at det går mot sommer!!


Da vil jeg bare ønske dere en fin-fin søndag. Jeg skal tilbringe dagen på scrappetreff, og gleder meg til å lage ennå flere kort i godt lag.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...