tirsdag 22. april 2014

CMN Utfordring #56 - Anything goes

Håper alle har hatt en fin påske! Jeg har ladet batteriene med familien, og tilbrakt mye tid ute i naturen på 
Frøya - mitt barndoms paradis!

I morgen er det hverdag igjen, men først er det oppdatering av bloggen som står for tur. Deltar med dette kortet på utfordring #56 hos Copic Marker Norge

Kortet er et bestillingskort for en kollega. Motivet er fra Tickled Pink, og jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers.


Jeg har ikke notert hvilke farger jeg har brukt, men det er i alle fall mye Warm Grey, ser jeg.... Er han ikke kul?


Nærbilde av motivet. Her ser du at jeg har hatt på litt Glossy Accents på glassene i brillene.


Tekststempelet er fra Kort & Godt, og etter at jeg stemplet det på dette mønsterpapiret forsvant det for godt. Så da måtte jeg pent kjøpe nytt siden jeg liker det så godt.


Tag med navn på bursdagsbarnet. Bokstavene er små klistremerker fra AdornIt. Også har jeg festet en liten metallfotball på tagen siden mottakeren var interessert i fotball.


Da ønsker jeg alle en fin uke! Jeg har tatt frem sykkelen og skal starte å sykle til jobb. Så får jeg se hvor lenge jeg holder ut.... Jeg har jo så godt av det.... 

Klem, Veronica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig stilige detaljer! Tøft kort!:)

Elizabeth sa...

Utrolig flott kort, så gjennomført og lekkert. Nydelig fargelegging. takk for at du deltar hos CMN. Klem, Elizabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...