onsdag 7. mai 2014

Matchende kort ♥ Kort til henne

 Dette kortet rakk jeg såvidt å bli ferdig med før vi fikk invitasjon til felles selskap for en tante og onkel. Og siden jeg da var ferdig med kortet til henne valgte jeg å gi de hvert sitt kort. Kortet til han kommer i neste innlegg.


Det flotte motivet er fra Tickled Pink, og er en gave fra en god scrappevenninne. Motivet er fargelagt med Copic Sketch Markers, men jeg har forlagt lappen med oversikten over hvilke farger jeg har brukt. Men ta kontakt om du lurer på det, så skal jeg se om jeg finner ut av det.


 Tekststempel fra Kort & Godt. Nydelige blomster fra Wild Orchid Crafts. De hvite liljene er mine favoritter for tiden, og jeg har brukt de på stort sett alt jeg har laget den siste tiden.


Er hun ikke skjønn? Det morsomme med disse motivene er at de våkner til liv når de får litt farge på seg. Disse fargene er litt knæsje sammen, så for å duse ned de oransje tonene har jeg prikket over feltene med en hvit penn. Også øynene har fått en hvit prikk, for da våkner hun mer til liv. Til slutt har jeg hatt på litt glitter på hattekanten og blusen.


Og er ikke denne sommerfuglkanten bare helt nydelig? Den får du kjøpt hos Kreativ Scrapping, og kommer fra Joy Craft. Jeg har stanset den ut med Big Shot'en min, og har kjøpt en helt genial plate fra Cherry Lynn Design som gir litt ekstra press på de diesene som har veldig mye mønster. Så blir det lettere å få stanset ut motivene.


Ønsker alle en fin uke!


http://www.kreativscrapping.no/


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...