mandag 11. august 2014

Bursdagskort til ei sprek(kferdig) venninne

God kveld, alle sammen! 
Ferien er godt og vel over, og det er på tide med en liten oppdatering igjen. 
Dette kortet ga jeg til ei venninne som hadde bursdag i april. Kortet og gaven fikk hun riktignok ikke før i august, men begge månedene begynner jo på a, så alt i alt så tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med det...


Motivet ble fargelagt for lenge siden, og tanken bak var at min scrappende partner in crime også er aerobicinstruktør og ei sprek dame. Selv om magen hennes ikke akkurat ser slik ut nå, for jeg går og venter på nyheter om en liten baby når tid som helst :).


Litt vanskelig å bruke rødt på annet enn julekort, men jeg hadde lyst til å ta igjen fargene fra motivet på arkene.


Tekststempel fra Kort & Godt. Bingostempel fra Joy Craft.


Glossy Accents på øynene får de til å poppe litt. Rundt motivet har jeg hatt på Frantage.


Da er det på tide å finne loppekassa. Må lade batteriene til en ny arbeidsdag i morgen.
Ønsker dere en fin sommernatt!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...