søndag 24. august 2014

Criss cross kort til pappa'n min ♥

Nok et criss cross kort. Dette fikk pappa da han hadde bursdag i sommer.


Motivet er fra Whiff of Joy, og her har jeg stemplet det sammen med et bakgrunnsstempel fra Magnolia.


Blomster og pyntebær fra Kort & Godt og Wild Orhid Crafts.


Rosetten er laget med min nye Sizzlits die fra Tim Holtz - Mini Paper Rosettes. Du får den hos Kreativ Scrapping. Jeg digger den, og ble inspirert til å kjøpe denne i bloggen til Jill. Anbefaler et besøk der, for hun lager veldig mye lekkert.


Kort og "innmat" sammen. Disse kortene kan ikke åpnes på vanlig måte, så dermed står de ikke av seg selv.


Jeg har fargelagt med Copics, og dette er fargene jeg har brukt:
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E49 - E47 - E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Bukse: W7 - W5 - W3 - W1 - W0
Blomster: E07 - E97 - YR21 - YR20
Blad: YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Genser: YG97 - YG95 - YG93 - YG91 med disse fargene over: B91 - BG72 - BG71 (hjemmelaget) - BG70 - B000 - B0000..... Hjelpes - et sammensurium av fager...

Takk for at du titter innom bloggen min!

1 kommentar:

Jill sa...

Nydelig kort fine Veronica og fabelaktig fargelegging som vanlig fra deg ♥
Takk for fine ord søte du ♥♥
Ha en fin uke
Stor klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...