fredag 10. juli 2015

DT Copic Marker Norge: Utfordring # 67 - Bretteteknikk

I en travel hverdag hender det at ting glipper... Som for eksempel å blogge dette kortet i egen blogg. Utfordringen er for lengst over, men jeg har likevel lyst til å vise dere kortet. Oppgaven var å lage et kort med en eller annen bretteteknikk, og jeg brukte en teknikk som jeg lærte på kurs på Trøndersaksa i fjor.
 
 
Motivet er fra Saturated Canary, og jeg har som vanlig fargelagt med Copics. Fargene finner du nederst i innlegget.
 
 
Lyktestolpen er en die fra La-La Land, og jeg har stanset den ut i både kartong og mønsterark, og deretter limt delene sammen (mønsterarket er for tynt i seg selv).
 
 
Kortet lukkes ved hjelp av fronten som kan tas av.
 
 
Papirbiter som er snurret rundt en grillpinne og limt sammen til en rull. Også dette plukket jeg opp på kurset i fjor.
 
 
Jeg har fargelagt med disse fargene:
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Lepper: R22 - R20 - R00
Hår: E57 - E53 - E51 - E50
Blått: B95 - B93 - B91 - 0
Grått: N6 - N4 - N2 - N0
Brunt: E44 - E43 - E42 - E41
Grønt: BG93 - BG90

Om du har lyst til å være med på en utfordring kan du være med på sommerens utfordring som varer helt til 11. august. Se CMN-bloggen for mer info.
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...