torsdag 2. juli 2015

DT Copic Marker Norge: Utfordring # 68 - Bingo

Sommerens utfordring hos Copic Marker Norge er "bingo", og du har helt frem til 11. august på å delta. Se mer info i CMN-bloggen.
 
Mitt inspirasjonsbidrag er dette kortet som jeg ga til en kollega som gikk av med pensjon. Jeg har brukt denne bingorekken: Lag på lag, Die og Tekst.
 
 
Det herlig motivet er et digistempel fra Mo Manning, og heter Introducing Oscar. Og jeg synes det er så stilig! Morsomt å fargelegge også. Jeg har som vanlig brukt mine Copics tusjer, og oversikt over fargene finner du nederst i innlegget.
 
 
Prøvde meg på litt grus og gress. De hvite strekene er en penn med hvitt blekk.
 
 
Billettstemplene fra Tim Holtz er veldig anvendelige.
 
 
Papirene kommer fra resteskuffen, og er kjempegamle. Men jeg har blitt flink til å lete blant restene først, for jeg har så mye fint liggende...
 
 
 
Jeg har fargelagt med disse fargene:
Hud: E13 - E11 - E00 - E000
Kinn: R20 - E93
Hår: N8 - N4 - N2 - N0
Grønn: YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Brun: E47 - E44 - E43 - E42 - E41
Bakke (prikker): W7 - W5 - W3 - W1 - W0 - W00
 
Ha en fin sommer! Håper sola titter frem der du er...

2 kommentarer:

Elen sa...

Herlige kort du produserer om dagen, Cino :-D Hvor kommer stempelet fra, forresten?

Cino sa...

Tusen takk, Elen! Dette stempelet er et digistempel fra Mo Manning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...