onsdag 25. november 2009

Ett Trykk 05/2009

Jippi, jeg har blitt publisert! I oktobernummeret av Ett Trykk har jeg med et bidrag til det åpne lesergalleriet. Ble helt overveldet da jeg så at jeg hadde fått en hel side på gaveposen og vintag'en som jeg hadde laget.




Bilde fra inni bladet.

Bidraget var en gave til en venninne som hadde bursdag i sommer. Synes alltid det er vanskelig å finne på gaver til venninner som har alt, og da jeg fant denne malen på en gavepose ble jeg overbesvist om at det måtte være en kjekk start på en gavepakke. Tag'en til vinflaska er laget etter inspirasjon fra en etikett som fulgte med en edikkflaske som jeg kjøpte på martna for en god del år siden.


Tekststempel fra Stempelglede. Gløgg-flaske fra Magnolia. Blomster fra Prima. Båndet har jeg kjøpt hos Panduro.




Å knyte sløyfer er jeg ikke så god på, men jeg ble fornøyd med denne. Litt lettere å knyte slike tynne bånd.


Var vel dette bildet som ble brukt i bladet. Klikk på det om du vil se en større versjon av bildet.


Et bedre bilde av gaveposen. Denne fylte jeg meg godteri, men den kan jo fint fylles med litt te i løs vekt også.


Stempel fra Whiff of Joy og Krativ Hobby. Har hatt litt Glossy Accents på kruset.

8 kommentarer:

-kine- sa...

Dette var en fantastisk flott idé! Stemningsskapene og omtenksomt :)

Karen O sa...

Stolt av deg!! Du er kjempe dyktig. Og en utrolig fin gave. Skulle ønske vi bodde i samme by...
Håper du har en fin førjulstid.
Stor klem fra meg.

Anonym sa...

Hatten av, Veronica. Jeg er så imponert. Jeg vil gjerne bestille to sånne gaveposer til mai 2010. Går det an???

Hilsen Heidi på Nøtteliten.

minon sa...

Så gøy da! Jeg er ikke overrasket for du er veldig flink, men det var kjempekjekt at ditt bidrag kom med.
Ideen var veldig god og absolutt noe mange kommer til å benytte seg av.
Ønsker deg en fin helg!

Vibeke sa...

WOW så flott laget!! Og gratulerer med publisiteten, det var vel fortjent!!! Lekkre begge to:)

Maria Therese sa...

nydlig pynta!!

Elin sa...

Dette var nydelig! Jeg falt for det lille flaskestempelet fra Magnolia. Har lett etter det på nettet, men finner ingenting.

Husker du hva det het og hvor du har kjøpt det?

Cino sa...

Tusen takk for koselige kommentarer!

Elin: Stempelet er fra Magnolia og heter "Glögg". Jeg kjøpte det hos HobbyHimmelen i 2008. Hvis du ikke får tak i det kan jeg stemple opp for deg. Send meg i så fall en e-post til by-cino@farlig.org, og angi om du vil ha de på Letraset-papir med Memento stempelpute (Black, for Promarkere), eller på Akvarellpapir med StazOn stempelpute (Jet Black eller Timber Brown). Det er to størrelser på flaskene, og jeg kan trykke opp begge om du vil (angi hvor mange av hver).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...