lørdag 19. juni 2010

Avglemt nyfødtkort til jente

Dette kortet har jeg glemt å legge ut i bloggen min... Sløv!


Babystempelet fra Magnolia begynner jeg å bli mektig lei av, men det er en av de få stemplene jeg har som egner seg for babykort. Datostempelet fra Norsk Stempelblad har jeg brukt kjempemasse, og synes det er veldig anvendelig.


Mønsterarket kommer fra Maja Design, og kartongen er Bazzill i fargen Vanilla. Rosene er stort sett Prima, og noe Wild Orchid Crafts.


Den store rosen har fått Liquid Pearls på seg. Sikkerhetsnålen er fra Making Memories.


Ønsker alle en god helg!

4 kommentarer:

Anne sa...

Så fint det var!
Nydelige mønsterark og sarte fine farger, lekre blomster. Elsker sikkerhetsnålen som stikker frem. :)

Hilde sa...

Nydelig kort du har laget! Elsker de Maja arkene!!!

Camilla sa...

Enda et nydelig kort fra deg!
Har lagt meg til som følger av bloggen din.

Anita sa...

Hei, og takk for besøk i bloggen min! Nydelige kort du lager!!! De er av den sorten som er "behagelig" å se på, rolige fine farger! Veldig bra!
Ha en fin uke!
Klem, Anita ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...