søndag 27. juni 2010

Bursdagseske i en fei

For en stund siden skulle Kristoffer i bursdag til ei jente i barnehagen, og siden jeg hadde hatt hendene fulle med å planlegge Kristoffers bursdag hadde jeg bare en drøy time til rådighet til å lage et kort til denne jenta. Det sier seg selv at jeg ikke rekker det med min "effektivitet", så jeg valgte heller å lage en liten Carry All boks fra Sizzix. Det var alt jeg hadde tid til.


Selve boksen er stanset ut i rosa papir fra Stampin' Up. Midt i blinken for ei 5 år gammel jente. Mønsterpapiret er restepapir, og jeg hadde ikke tid til mye pynting. Oppi boksen la vi batteriene som skulle være til leken hun fikk.


Ikke av de produktene jeg er mest stolt av akkurat, men mottageren ble i alle fall fornøyd. Og det er jo tross alt det viktigste!

1 kommentar:

Sylvia sa...

Jeg synes dette var en flott eske, og jeg er imponert over at du laget denne på en time! Jenta syntes nok det var stas med sitt eget navn på esken, og denne skilte seg nok ut fra de andre kortene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...