tirsdag 8. juni 2010

Sarah Kay bryllupskort

Bloggen har fått en makeover som det heter på godt norsk, og jeg har gjort en del endringer her. Den største forskjellen er vel at jeg har endret til tre kolonner. Siden jeg ikke er noen racer på html-koding så er jeg kjempefornøyd med at jeg fikk det til i det hele tatt.

På kortfronten har jeg en del kort som ikke er blitt blogget, så det er på tide med en liten oppdatering igjen. Først dette bryllupskortet som jeg lagde på bestilling for en kollega.


Jeg har innsett at det kyssende paret fra Sarah Kay er det stempelet jeg liker best til bryllupskort, så da går det gjerne i det. Har planer om å kjøpe det nye til Magnolia, men har ikke funnet det i noen nettbutikk ennå. Men ser frem til å få et annet motiv å bruke på bryllupskortene jeg lager. Har som vanlig malt med akvarellfarger.


Pynten har jeg konsentrert til høyre for motivet. Swirlene bak er fra Boss Kut, og er stanset ut med Big Shot'en min.


Perlepynten har jeg laget av Swarowski krystaller og Swarowski perler som jeg hadde liggende. Ikke de rimeligste perlene å bruke på kort, men man tager hva man haver. Fargene passet i alle fall bra.


Sommerfuglen er fra Karen Marie Clip, og er formet med et falseben. Navnet til brudeparet er skrevet med klistremerker fra AdornIt, og å'en i Bård er laget ved å sette en liten Swarowski krystall over a'en. Krystallene har jeg kjøpt hos The Ink Pad i New York.


Hjertet er en QuicKutz die, og er stanset ut i Big Shot'en. Deretter har jeg trykt den ned i Versamark Embossing puta mi, og strødd over embossing glitter som jeg har varmet med varmepistolen min.


Den store blomsten er en mulberry blomst som jeg har slitt med å bruke. Men med litt Stickles glitterlim synes jeg den ble bra.



De små rosene og roseknoppene er fra Wild Orchids Craft. Metallhjertet har jeg kjøpt hos Papir-hobby.


Ønsker alle en fortsatt fin uke, og håper at streiken snart tar slutt.....

6 kommentarer:

Nina sa...

Jeg kom over blogen din da jeg surfet på nett etter ideer til en header. Headeren din gav meg noen ideer å tenke på videre. Så tusen takk.

Du har en flott blog med mye fint. Vil gjerne se mer, så jeg legger meg til som følger av blogen din :)

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort!!! Er helt enig med deg at dette motivet er nydelig til bryllups kort! Nydelig pyntet, spesiellt stenene!!!

;0)Gry-Beate

Anonym sa...

her var det mykje fint!! Akurat min smak. Her kjem eg til å gå inn for å få inspirasjon:)

Dorte sa...

Hej!
Surfer rundt for at hente ideer til et bryllupskort jeg skal lave for en kollega. Slider lidt med at finde farver.Dette her kort er jo helt nydeligt. Har et lignende Sahra Key stempel som kan bruges.
kh Dorte

Unknown sa...

Hei. fint kort. Hvor du kjøper slike bokstaver ?

Cino sa...

Tusen takk for koselige kommentarer! De små bokstavene er klistremerker som jeg har kjøpt hos Papirhobby. De er fra AdornIt, men man får kjøpt slike bokstaver hos stort sett alle scrappebutikkene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...