mandag 1. juli 2013

40 år er ingen alder

Det er rart hvordan forholdet til alder endrer seg med årene.... Da jeg gikk på ungdomsskolen syntes jeg russen var så utrolig gammel, og når man passerte 20 så var jo livet nesten over.... Vel, det er vel ikke helt sånn jeg ser på det nå. Jeg husker jeg syntes jeg hadde så gamle foreldre. Men de er jo så unge! Hehe, mamma var 25 da hun fikk meg, så det blir jo spennende å se hva ungene sier om meg når de vokser til. Jeg var 31 da jeg fikk eldstemann.... Dessuten synes jeg det er utrolig koselig å ha venner i alle aldersgrupper!

Dette kortet gikk i alle fall til ei sprek jente i sin beste alder! Lurer på når man blir dame? Jeg tror jeg dytter den grensen foran meg hele tiden...


Motivet er fra Magnolia, og jeg har malt henne med Distress Ink. Prøvde å holde det i litt lyse toner siden det var litt mye farge i arkene.


På turen til Bikuben i fjor vår kjøpte jeg blant annet disse blanke kulene som du kan se sammen med blomstene. Jeg har nettopp begynt å bruke dem, og de er virkelig dekorative. Blinker fint i lyset.


Skyen er en die fra Magnolia. Jeg hadde nok ikke kjøpt den om det ikke var for at den var i samme pakke som flagget som jeg liker så godt. Men gøy å bruke noe annet enn det vanlige.


Ønsker alle en fin uke, og en riktig god sommer for de som tar ferie!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...