tirsdag 8. juli 2014

9-åring i huset ♥

Tenk at det i juni var over ni år siden jeg ble mamma for første gang! Ni år med masse glede og latter, noen bekymringer og en god dæsj slit. For ikke å snakke om stolthet! Som nybakt mor var det ikke først og frems kjærlighet til barnet i vogna som var den første følelsen jeg kjente på, men stolthet. Jeg hadde jo fått verdens vakreste barn, og jeg må innrømme at jeg ikke helt kunne forstå at han var min... Jeg har pleid å beskrive følelsen av å få et barn med keisersnitt i full narkose som å gå inn i en babybutikk og velge hvilken baby du vil ha.
Og jeg valgte en fra øverste hylle :).


Nok klisj-snakk... Nå nå er det en gang sånn at mine barn er like lite interessert i kort som enhver annen unge. Så strengt talt så tviler jeg på at det er nødvendig å lage kort til bursdagene deres. Men faktisk så ser han på det og sier det er fint. Han åpner det ikke, såklart. Det er å forlange litt vel mye... Men jeg er glad likevel. Jeg kan ikke lage kort til andre, og ikke til mine egne barn. Det føles ikke rett. Bare en mor kan skjønne den...


Motivet er et gammelt stempel fra hÄnglar & stÄnglar. Jeg har fargelagt det med Copics, og fargene finner du i oversikten på slutten av innlegget.


Jeg har en del av disse motivene, men har nok ikke brukt de like mye som jeg hadde tenkt. Har opptil flere stempel som jeg ikke har brukt en eneste gang...


Fargene jeg har brukt er:
Hud: E21 - 51 - 50
Kinn: E93
Hår / Sko: E57 - 55 - 53 - 51
Jakke: B97 - 95 - 93 - 91
Skjerf / Drage: BG72 - B000 - B0000
Bukse: W5 - 3 - 1 - 0
Skygge: W0

Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...