lørdag 5. juli 2014

Tante igjen ♥ ♥



I mai ble jeg tante igjen, og denne gang til ei lita prinsesse. Så da lagde jeg dette kortet til vår søte niese. Motivet er fra Magnolia, og tekststempelet fra Stempelglede.


Jeg har fargelagt med Distress Ink, og ikke med Copic Sketch Markers som jeg først skrev. Hvor sløv går det an å være egentlig?


Den nydelige kanten er stanset ut med en die fra Marianne Design og heter "Anja's Vintage 2 Ornaments". Du får den hos Kreativ Scrapping. For å få frem mønsteret i denne trenger du også Texturz Impressions Pad og Silicone Rubber Mat, begge fra Sizzix. Også er det veldig lurt å ha en Metal Adaptor Plate som hjelper til å stanse ut figurer med mye mønster, eller dies som ikke har så kraftig kant.


Motivet er ikke av de nyeste fra Magnolia, og jeg har hatt dette i noen år nå. Men det er bare så skjønt, og jeg liker veldig godt å bruke det til nyfødte babyer. Også kan det brukes til både jenter og gutter, så det er veldig anvendelig.


Sett fra siden for å vise livet som blomstene skaper på kortet.


Det som er litt trist er at vår lille nevø og niese ikke bor i samme by som oss, og derfor har vi ikke fått møtt den nye verdensborgeren ennå. Men nå kommer de til bartebyen i august, og jeg gleder meg til å holde i en liten baby igjen. For nå er jeg ferdig med egen produksjon, og må ty til lånebabyer :).

Ønsker alle en riktig fin helg!

1 kommentar:

Dortesjs sa...

super sødt og romantisk kort til den lille ny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...