søndag 20. juli 2014

Wee Sweet Sparkle til 70-års jubilant

Dette kortet lagde jeg til ei kjempetrivelig dame som jeg har blitt kjent med via tanten min. Og da jeg ble invitert i 70-årsdag hadde jeg lyst til å fargelegge dette nydelige motivet fra Wee Stamps.


Motivet er fargelagt med Copic Sketch markers, og jeg ble veldig fornøyd med fargene. Det nydelige mønsterpapiret er en gammel favoritt fra Pion Design. Sommerfuglene er en die fra Joy Crafts som du får kjøpt hos Kreativ Scrapping. Den er veldig dekorativ, og denne gang passet det ikke å ha den på siden, så da festet jeg den like godt i toppen.


På vingene har jeg hatt på Stickles glitterlim i fargen Star Dust. Medaljongen og glasset i lyslykten er Glossy Accents.


På dette bildet er det lettere å se hvordan vingene glitrer.


Bingostemplene er veldig anvendelige, og jeg har brukt de masse etter at jeg kjøpte dem. De er fra Joy Crafts. Tekststempelet er fra Kort & Godt.


Poststemplene rundt motivet er fra Magnolia, og fargeeffekten kommer av at jeg har brukt Memento i to farger - Desert Sand og Rich Cocoa.


Blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort & Godt. Pyntebær fra Kort & Godt.


Jeg lagde også et enkelt bokmerke i samme farger som kortet. Motivet på bokmerket er fra Stamping Bella, og det kommer flere bilder av det i et senere innlegg. Krystallene jeg har brukt er kjøpt hos The Ink Pad i New York, og er ekte Swarovskikrystaller.


Fargene jeg har brukt:
 Hud: E21 - 51 - 50
Kinn: E93
Hår: E47 - 44 - 43 - 42 - 41
Kjole / Blomster: BG75 - 72 - 70 (W0 - 00 og B000 over)
Medaljong / Lykt: E97 - YR24 - 23 - 21 - 20
Blomster: B91 - 000 - 0000
Sko: W5 - 3 - 1 - 0 - 00
Skygge: N0

Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin sommer!

1 kommentar:

Sylvia Zet sa...

Love love love this one!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...