tirsdag 26. august 2014

Kort til barnehagen ♥ Tiden på småbarn er over for godt...

Tenk at veslejenta har begynt på storbarnsavdeling! De to årene på småbarn har gått kjempefort, og jeg lagde en liten gave da hun sluttet der før sommeren. Sammen med gaven fikk de dette kortet. Nok et criss cross kort, men denne gangen med et bilde av prinsessa.


Hjertet er stanset ut med en die fra QuicKutz, og papiret jeg har brukt er tykk kartong som glitrer mer enn noe annet papir jeg har sett. Papiret kjøpte jeg første gangen jeg var innom Bikuben. Aner ikke hvem som har produsert det.


Sommerfuglen er et stempel fra Magnolia som jeg har stemplet på mønsterpapir og klipt ut. Deretter har jeg hatt på Stickles glitterlim i fargen Silver.


Bak bildet en kakeserviett som kom fra Hjerteboden.


Nærbilde av snuppa. Bildet er tatt i forbindelse med Lucia-feiring i barnehagen. Jeg har gjort det om til sort/hvitt i photoshop, og skrevet det ut på fotopapir.


Og hvis du lurer på hva jeg lagde til barnehagen skal du få se det i neste innlegg...

1 kommentar:

Anis sa...

Hei Veronica!

Kom inn på bloggen din gjennom linken hos Kreativ Scrapping. :-) Veldig fin blogg og utrolig flotte kort du lager, jeg er imponert! :-) Driver med scrapbooking og papirhobby selv og derfor synes jeg det var ekstra artig! En veldig fin hobby! :-)

Hilsen fra
Anita Stokdal :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...