lørdag 30. august 2014

Siste criss cross kort i denne omgang

Og også dette kortet skulle til en kollega som sluttet. Nå høres det ut som at det er veldig mange som slutter i jobben min, men det er også veldig mange som begynner. Sånn er det når man jobber i et stort firma. Og nærheten til NTNU gjør nok sitt til at veldig mange er innom her før de setter kursen mot mer hjemlige trakter.


Dette motivet er fra Magnolia, og det er flere år siden jeg kjøpte det. Men det er ikke mye brukt, og jeg er faktisk usikker på om jeg har brukt det før... Det nydelige tekststempelet er et gammelt fra Ladybug and Friends.


Bakgrunnsmotivet er derimot ganske nytt. Jeg synes akkurat dette stempelet er veldig anvendelig, for motivene kan stå foran, eller sitte på den laveste eller høyeste benken. Prikkingen av gresset har jeg aldri prøvd før, men jeg henter litt inspirasjon rundt omkring, så dette fikk jeg lyst til å prøve. Og det var veldig enkelt :).


Litt tankefull denne jenta. Magnoliastemplene fra denne perioden er i mine øyne veldig fine, for de nyeste liker jeg ikke så godt. Synes ikke noe om at de har blitt så runde i kinnene, så jeg holder meg til disse gamle. Dessuten er det ikke gratis å kjøpe nye...


Kortet og skrivefeltet på "innmaten".


Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers i disse fargene:

Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Genser: B97 - B95 - B93 - B91 - W3 - W1
Bukse: W5 - W3 - W1 - W0 - W00
Såle: N8 - N6 - N4 - N2
Blomster: R22 - R20 - R00 - R0000
Blad: YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Benk: E44 - E43 - E42 - E41
Kryss på benk: E29 - E57 - E55 - E53 - E51
Skygge: N0

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Dette var nydelig,flott fargelagt stempel og herlige ark du har brukt,
klem Bente:)

MonicaF. sa...

Eit nydelig kort:-) Har prøvd å sende deg e-post, men får den berre i retur. Stemmer e-post adressa som står her i bloggen?

Cino sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer! Nå skal e-postadressen fungere igjen, så det er bare å sende på nytt :).

Cino sa...

Prøv nå :).

Ellen, sa...

Hei Veronica!
Ble nysgjerrig på bloggen din da du fortalte om den på Copic kurs igår! Fór noen fine kort du lager og så flott fargeteknikk du behersker!
Kommer til å stikke innom fra tid til annen :)
Hilsen, Ellen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...