tirsdag 22. desember 2015

DT Copic Marker Norge: Adventskalender luke 22 - Julekort

I dag er det min tur til å poste innlegg på adventskalenderen til Copic Marker Norge, og i dag er bidraget mitt dette julekortet med motiv fra La-La Land.
 
 
Motivet er et digistempel, og jeg har som vanlig fargelagt med Copics. Og siden det ikke finnes snø ute måtte jeg ha på litt ekstra på dette kortet... Snøen er Frantage i fargen Chuncky White.
 
 
Motivet er som sagt et digistempel, og jeg har skrevet det ut på printeren hjemme. Det er nemlig en av fordelene med Copics, at jeg kan skrive ut motiv med blekkskriveren hjemme, uten at tusjene drar fargene utover. Jeg må bare være helt sikker på at utskriften er ordentlig tørr, så jeg varmer alltid over motivet med varmluftspistolen min før jeg fargelegger.
 
 
Snøfnuggene er en dies fra Spellbinders, og jeg har stanset ut snøfnuggene i mosegummi. Deretter har jeg hatt på litt Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace på deler av snøfnugget. På dette kortet har jeg også svertet kantene med svart.... Det bruker jeg veldig sjelden, for svart kan være veldig mørkt. Så her dro jeg av nesten all fargene på et kladdepapir før jeg svertet kantene.
 
 
Motivet er fargelagt i disse fargene:
Hud: E13 - E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn / Lepper: R22- R20
Hår: E49 - E77 - E74 - E71 - E70
Kåpe: BG72 - BG 71 (hjemmelaget) - BG70
Hatt: N4 - N2 - N0 - 0
Lykt: N6 - N4 - N2 - N0
Lys: YR24- YR23 - Y11 - Y00
Kjole: R22 - R20 - R00 m/ N2 - N0 over
Skygge rundt: B0000 - 0

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en riktig
GOD JUL!

Stor klem fra Veronica
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...