lørdag 5. desember 2015

DT Kreativ Scrapping: Gavepose med papirer fra Graphic 45

Hei alle sammen!
 
I dag er det min tur til å poste et innlegg på bloggen til Kreativ Scrapping. Jeg har laget denne gaveposen med papirer fra Graphic 45. Utklippsarket jeg har brukt finner du her, og bakgrunnsarket finner du her.
 
 
 
Motivet er fra Stamping Bella. Dette er et digitalt stempel, men Kreativ Scrapping har det også som vanlig rubber stamp for den som foretrekker det.
 
 
Motivet er fargelagt med Copics. Oversikt over fargene jeg har brukt finner du nederst i innlegget.
 
 
Nærbilde av motivet. På blomstene har jeg hatt på litt Glass Glitter i fargen Gold Rush, og gaveposen var så fersk da bildet ble tatt at limet ikke har tørket ennå...
 
 
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Pyntebærene er fra Kort & Godt.
 
 
Motivet er fargelagt i disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R22 - R20
Hår (venstre): E47 - E44 - E43 - E42 - E41
Hår (høyre): E57 - E53 - E51 - E50
Rødt: T5 - E19 - E07 - E04
Grønt: G99 - BG96 - BG93 - BG91 (hjemmelaget)
Kopp: YR23 - YR21 - YR20 med W3 - W1 - W0 over
Hvitt: E81 - 0
Skygge rundt: W0
 
Posen skal naturlig nok fylles med kaffe, og gis bort i julegave.
 
Ønsker dere alle en fortsatt fin adventstid, og lar Kurt Nilsen avslutte innlegget med denne vakre julesangen.
 
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...