fredag 25. desember 2015

GDT Ett Trykk: Julekort No. 1 til utgave 05/15

Til oktoberutgaven av Ett Trykk var min oppgave å lage tre julekort i serie. Og siden jeg har levert både røde og blå julekort tidligere hadde jeg lyst til å bruke litt utradisjonelle farger.
 
 
Det nydelige motivet er et digistempel fra Sureya som jeg har funnet på Deviant Art. Jeg har fargelagt med Copics.
 
 
Juleklem-teksten er en die fra Kort & Godt som jeg har stanset ut i grå mosegummi.
 
 
Bingostemplene er fra Joy Crafts.
 
 
Det lille tekststempelet er fra Kort & Godt. Rundt motivet har jeg hatt på Frantage i fargen Shabby White (hvit med gullkorn). Dette er store klumper med embossingpulver som du strør der du ønsker det, også varmer du fra undersiden for å få pulveret festet til arket før du varmer det fra oversiden.
 
 
Jeg har fargelagt i disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R20
Hår: E53 - E51 - E50 - E57
Grått: N2 - N0 - 0
Rosa: R22 - R20 - R00
Grønn: BG93 - BG91 (hjemmelaget) - BG90 m/B91 - B90 (hjemmelaget) over
Skygge rundt: W0
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...