onsdag 30. september 2009

Bursdagskort til jente

Dette kortet lagde jeg da min eldste skulle i bursdag til ei jente i barnehagen. Jeg kom ikke på at jeg manglet kort før litt for sent kvelden før, så derfor måtte jeg holde det ganske enkelt.


Motivet er fra hÄnglar & stÄnglar, stemplet på 300 g akvarellpapir, og malt med akvarellfarger fra Windsor og Newton. Kartong fra Bazzill, og mønsterpapir fra My Minds Eye. Gratulasjonsstempelet er fra Krativ Hobby. Navnet til jenta er laget med små klistremerker fra AdornIt.


Jenta har fått små perler som øredobber. Etter inspirasjon fra Anita Hagen (som lager fantastisk mye fint).


Det samme båndet er brukt her også, for det passet så godt i fargene. Den røde fargen er nydelig, og båndet kommer fra American Crafts. Blomster og perler fra Prima. Metallpynt fra Unik Hobby.


Denne lille sommerfuglen har jeg kjøpt hos Papir-Hobby.

6 kommentarer:

Gry Offernes sa...

ENKELT?!?! Du har en litt annen skala på hva som er enkelt, bare så du vet det :-)

Nydelig var det, iallefall!!

KATTEMORS KOSEKROK sa...

Søte kort du lager!

Mona sa...

Du lager bare så utrolig nydelige kort! Jeg er helt ny innen kortmakeri og blir faktisk grønn av misunnelse på slike enorme kunnskaper. :D

Femice sa...

Som alltid - flott kort :)
Og jeg må si meg enig med Arya - enkelt?

God helg!

manja sa...

For et fantastisk kort!! Synes ikke akkurat det var så enkelt, hehe...

Hilsen trollungen

Tine-Malene sa...

Flott kort!:)
..alle kortene er veldig fin!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...