fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!

Da skriver vi 2010, og et nytt år er i gang. Jeg har som vanlig ingen nyttårsforsetter, for jeg klarer ikke holde dem likevel. Jeg har tatt en oppsummering på hvor mange kort jeg lagde i 2009, og har kommet frem til at det ble 88 kort totalt, f.o.m mars t.o.m desember. Og det er jeg fornøyd med. I tillegg har jeg laget noen gaveesker, tags og poser.

Dette bursdagskortet fikk mamma da hun hadde bursdag like før jul. Motivet er fra Whiff of Joy, og jeg liker det veldig godt. Særlig som motiv til de som har bursdag på vinteren.



Mamma-, mormor- og svigermorlappene er stanset ut med Stampin' Up sin Word Window Punch, og grattis-lappen er stanset ut med Curly Label Punch, også denne fra Stampin' Up.



Blomster fra Prima, og bånd fra American Crafts. Under blomsten har jeg pyntet med hvitt tyll. Greinene er fra McGill sin Pine punch. Perler fra KaiserCraft.



Fra en annen vinkel.



Lappene er festet med brads fra Stampin' Up.



Den store snøkrystallen er chipboard, og ble kjøpt mens Scrap og Sånt ennå fantes i byen (første og eneste gang jeg fikk handlet der, fordi de skulle legge ned, og jeg ante ikke engang at den fantes...). Malt med hvit akrylmaling, og drysset over med Sugar Glitter Lily White.



Motivet er malt med akvarellmaling på 300 g akvarellpapir, og skjerfet og muffen har fått seg en omgang med Stickles glitterlim Frosted Lace. Det skinner riktig så bra.



Kartong fra Bazzill og mønsterpapir fra Melissa Frances. Rundt kanten har jeg stemplet med en swirl fra Grunge Collection fra Stempelglede, i fargen Distress Ink Old Paper.



Til slutt vil jeg bare takke for alle hyggelige tilbakemeldinger i 2009. Også håper jeg at alle får et fint og innholdsrikt 2010.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vakkert !
Lekkert fargelagt motiv
=)

Femice sa...

Enda et flott kort fra deg :)

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE :)

Karen O sa...

Godt nytt år til dere!
Kjempe nydelig kort, som vanlig:) Jeg har pakket ned alt utstyret mitt i forbindelse med pynting til jul... Har en plan om å overta kontoret til Kristian nå, må bare få ryddet ut alt rotet hans... Tror det kan bli godt for alle parter å få spisestuebordet tilbake:)
Stor Klem

Gry Offernes sa...

88 kort! Du driver det skikkelig profesjonelt nå!! Ønsker deg lykke til i 2010 - og godt nytt år!!

Miss StampAlot sa...

Dette var rå - lekkert, å ble kjempefasinert av fargeleggingen din. Skal hive meg med på kurs så jeg kan lære meg å fargelegge, noe jeg er helt grønn på. Mye snadder og inspirasjon på bloggen din.. slenger meg på som følger.

Klem Marielle

Maya sa...

Åhhh dette var nyyydelig!
Så lekre farger, og så nydelige detaljer!
Vakkert malt også!!
Ha en flott dag,
klem fra Maya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...