mandag 22. februar 2010

Sommerlig bursdagskort i januar

Jeg er ikke noe vintermenneske. Jeg innrømmer det. Så da jeg fant igjen disse papirene valgte jeg å kjøre en vårlig stil på dette bursdagskortet som skulle til ei nabojente. Det søte stempelet heter "Daisy" og er tegnet av Elisabeth Bell.



Siden jeg maler motivene helt til slutt er det veldig lett å finne farger som passer med resten av fargene på kortet, og jeg ble egentlig veldig fornøyd med disse fargene. Klikk på bildet om du vil se det i større versjon.



Har holdt pynten veldig enkel, med noen få blomster fra Prima, og papirswirls som jeg har stanset ut med Wave Flourish punchen min fra EK Success. Den er veldig anvendelig. Pyntet med rosa halvperler fra mitt restelager.



Har som vanlig brukt datostempelet. Kortet er ellers helt fritt for glitter, for det var pakket ned til jeg skulle på treff dagen etterpå.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...