onsdag 15. september 2010

Bursdagskort til mannen min

Jeg er glad hver eneste september, for da har mannen min bursdag, og jeg føler han tar igjen litt av forspranget jeg har på han... Selv om han ser alle kortene jeg lager er han ikke så opptatt av å få kort selv, så at jeg i det hele tatt fikk laget et til han i år er bra. Det ble laget rett før jeg la meg, og er ennå enklere enn de fleste kortene jeg lager.


Tekststempelet er fra Papirloftet. Papirene er kjøpt hos Michaels i New York. Stjernene er stanset ut med en punch fra Stampin' Up og en die fra Sizzix. Også har jeg brukt Dymo'en igjen. Tallene er også fra Michaels i New York. Rundt sirkelen har jeg limt fast sort ric rac bånd.


Innsiden har jeg glemt å ta bilde av, men den var egenlig finest. For der har Kristoffer og Jonathan skrevet og tegnet, og når det kommer til stykket så er det det som gjør oss mest glade her i huset.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...