onsdag 22. september 2010

Pakke fra Stampin' Up

Denne uka fikk jeg pakken min fra Stampin' Up i posten, og jeg har kost meg med å pakke ut alle godsakene.


Punchene... De nye punchene fra Stampin' Up er sammenleggbare, og dermed mye lettere å lagre enn de gamle. Derfor bytter jeg også ut de tre jeg har fra før, så blir det plass i skuffen.


En av de punchene jeg har fra før er Word Window Punch, og dette bildet viser hvor "liten" den nye er i forhold til den gamle. Den er jo fremdeles stor, og faktisk litt tyngre enn den gamle. Men lettere å stable.


Og så, sjekk denne herlige uglepunchen! Den er simpelthen genial, og jeg ser for meg at den er kjekk å ha når jeg har liten tid, og ikke kan male stempeltrykk.


Den første og foreløpig eneste ugla jeg har laget med den nye punchen.


Den lille sirkelpunchen har jeg også fra før, og den er blant annet genial til å punche ut små sirkler for å feste på Promarkertusjene, sånn at det går an å se fargen på toppa. Den kan også brukes til å lage brads med eget papir.


Denne kjøpte jeg mest fordi det er så vanskelig å finne pynt til guttekort. Så nå kan jeg bytte litt mellom stjerner og "cogs".


Jeg kjøpte noen stempler også, og disse tar ganske mye plass siden de er montert på trekloss. Men siden stempeloppbevaringsboksen min likevel er full så var det på en måte greit...


Denne måtte jeg bare ha, for jeg synes det er så koselig å gi bort kafébesøk i bursdagsgave til venninner som har alt. Og hva passer vel da bedre enn et kort med dette stempelet?


Et bonusstempel som jeg kunne plukke med fordi jeg hadde kjøpt for et visst beløp og kunne plukke med meg litt ekstra produkter.


Denne søte figuren er tiltenkt julekortene... For jeg orker ikke lage 60 håndlagede julekort med malte stempeltrykk. Så da får jeg se hvor mange jeg ender opp med til slutt.


Selv om det bare var jeg som kjøpte kunne jeg plukke ut to vertinnegaver. Dette var en av dem, og den fuglen på grena er supersøt, og passer kjempefint inn i den nye ovale punchen som jeg kjøpte.


Klarte ikke stå for fristelsen, selv om jeg ikke helt vet når jeg skal bruke disse. Jeg så visst for meg at jeg skulle begynne å lage litt enklere kort også...


Bamsen nedenfor er supersøt. Og den kan fargelegges om man vil, selv om jeg synes den også ser fin ut som den er.


Måtte bare kjøpe disse også.


Var veldig usikker da jeg plukket med meg disse, men de kan jo bli morsomme å bruke på enkle kort. Og de små sirklene kan jo fint brukes som pynt på guttekort.


Den andre vertinnegaven. Disse var jeg litt skeptiske til, men de blir faktisk kjempefine når de stemples.


Stamp-a-ma-jig. Jeg har brukt en hjemmelaget av lego, men det er liten tvil om at denne er mer brukervennlig. Jeg bruker den til å stemple sammen flere motiv, sånn at jeg får plassert trykket akkurat der hvor jeg vil ha det. Genialt!


Noen nydelige knapper som jeg måtte ha. Og jeg som glemmer å bruke knapper...


Kjøpte også fire dies.


En matchbox die som lager små esker etter fyrsikkeskeprinsippet.


En supersøt konvolutt som passer til små kort på 2x3 inches. Jeg tenkte å lage flere sånne som man kan henge på blomsterbuketter som man gir bort. For noen ganger er det greit å sette på hvem det er fra, samtidig som det egentlig ikke er nødvendig med et stort og forseggjort kort.


En pillow box die som lager disse søte boksene. Akkurat passe stor til for eksempel bordkort. Og utrolig kjappe å montere.


Denne er kjempefin. Og den kan jo også brukes sammen med uglepunchen, selv om det ikke er grunnen til at jeg kjøpte den. Men jeg er ikke så fornøyd med alle bladpunchene mine, så da var det greit å supplere med denne dies'en, selv om det er litt mer tungvindt enn puncher.


Da har jeg vist frem stort sett alt jeg kjøpte. Jeg bestilte også en del stempelputer og en crimper for å lage bølgepapp, men de ser dere på det første bildet. Så nå gleder jeg meg bare til å prøve ut flere av de nye produktene mine.

Ha en fortsatt fin uke!

9 kommentarer:

Hannemor sa...

Åh, kjære, vakre vene - dette var utroooolig mye flott samlet på ett brett!!! Jeg ble VELDIG shoppelysten nå!!!

Jeg har også bestilt meg den nye WW-punchen - jeg er så glad i EK-punchene siden de er sammenleggbare og mye enklere å oppbevare og frakte med seg!

KOS deg med sakene dine! ♥

Anita sa...

Så mye fint du har bestilt,( ble rent misunnelig for nesten alt dette har jeg sett på sjøl...)

her har du nok å kose deg med utover høsten;))

Hvor har du bestilt dette?

Alhana sa...

Å så mye lekkert du har fått handlet.
Jeg fikk så lyst på den ugle puncheren da :)

Karen O sa...

Fy fader som du har shoppet!! Bare *litt* misunnelig...
Og så mye fint du har laget i det siste! Her hos meg har det vært heller dødt... Håper inspirasjonen og lysten kommer tilbake:)
Stor klem

Vibeke sa...

WOW - der var det masse å kose seg med gitt!!!! Heldige deg :))Det var ikke lite heller da.... hehe... :)

Tove sa...

For en bra handel, mye fint, har selv bestilt den ugle punschen, å den var nydelig den du hadde trykka ut

Hege sa...

Så utrolig mye flott u har handlet. Blir rent misunnelig her jeg sitter, skulle gjerne hatt bare en brøkdel å skryte av.......tror vi må invitere deg på et treff jeg :)

Gleder meg til å se sakene tatt i bruk, og jeg er helt enig i at den ugle punchen er bare så super flott!

Takk for titten.

Klem fra Hege

Grethebella sa...

Oi oi oi... jeg ER misunnelig jeg altså.. så mye flott da. Alle de stemplene som er så stempelbare. Både enkle og forseg gjorte. Punchene du har valgt.. jeg vil også ha. Gleder meg til å se hva du lager av alt det flotte du har kjøpt.
Klem Grethe

Johanna sa...

Ojojoj! Lekker shopping!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...