tirsdag 31. desember 2013

Julekort No. 3 til Ett Trykk & Godt nytt år!

Da er vi kommet til veis ende i 2013, og jeg har hatt en rolig kveld sammen med familien min. Akkurat sånn som jeg liker det! En rolig kveld passer meg ypperlig, for jeg har aldri vært glad i raketter og fyrverkeri. Pyse! Guttene vil ut og se på fyrverkeriet ved midnatt, men vi satser på at vesla sover søtt i sengen sin. Hun synes det var nok med alle "pangene" som kom tidligere i kveld...

For å avslutte året tenkte jeg å vise dere det siste kortet jeg lagde til julespesialen til Ett Trykk. 


Nok et Magnolia motiv, og denne synes jeg er så kul! Litt sporty med ski, og briller i panna. Hehe.
 

Jeg har fargelagt motivet med Copics igjen, men supplert med Promarkere på vesten. Fargene finner du oversikt over nederst i innlegget. På pelskanten og dusken i lua har jeg hatt på Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace. Den passer fint til pelskanter og snø. Snøen har jeg hatt på med en snøpenn (Snow Marker). 

Teksten har jeg skrevet for hånd, med gammeldags pennesplitt og blekk. Veldig morro!


Har brukt en skisse som utgangspunkt for dette kortet, så da prøvde jeg å tilpasse pynten til skissen. Så dermed ble det ikke så mange blomster på dette kortet. Bak blomstene er det et stort snøfnugg som jeg har stanset ut med Big Shot'en min. Diesen er en doo'hickey fra Magnolia.


Krysanthemumen og pyntebærene er fra Kort & Godt. Rosene og roseknoppene er fra Wild Orchid Crafts.


På brilleglassene har jeg hatt på Glossy Accents. Da blir de så fine og blanke, og ser rett og slett ut som glass.


 Nok et bilde. Her ser dere effekten av både glitterlimet, snøpenna og Glossy Accents'en.


Innsiden er bygd opp på samme måte som forsiden. Veldig ulikt meg. Men veldig lettvint da :).


Sett ovenfra.


Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E21 - E51 - E50
Kinn: E93
Hår: E43 - E42 - E41 - E40
Bukse: W7 - W5 - W3 - W1 - W0
Sko og ski: N6 - N4 - N2 - N0
Vest: N4 - 0 og Promarkere i fargen Tea Green og Gray Green
 
 Da gjenstår det bare for meg å ønske alle mine lesere et riktig godt nytt år! 
Så ses vi igjen i 2014!

Nyttårsklem fra Veronica

4 kommentarer:

WenKatLeon sa...

Herlig kort du har laget og en super blogg du har. Jeg er daglig innom og finner massevis av inspirasjon :-)
Et riktig godt nytt år til deg.

Nyttårshilsen fra
Wenche

Dorte sa...

Smukt og gennemført, Veronica.
Ønsker dig og dine et godt nytår,
klem Dorte

Elise sa...

Wow! This is so STUNNING! Love your colouring!

Sending Warm Hugs,
Elise

Anne sa...

Nydelig, flott kort til den skissen, elsker papirene og fargen. Lekkert motiv. :)

Klem, Anne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...