onsdag 9. juli 2014

♥ 3-årsdag for "Prinsesse Vil ikke" ♥

Har bladd litt i innleggene mine, og ser at jeg har glemt å blogge dette kortet til prinsessa vår som ble 3 år i april. En meget bestemt ung frøken, som vet hva hun vil, og ikke gir seg uten kamp... Men hun er også veldig herlig, og litt bein i nesa er det vel bare bra at hun får med seg på veien videre...


Det nydelige motivet har jeg lånt fra mamma, og det er fra Saturated Canary. Fargelagt med Copic Sketch Markers, og fargeoversikten finner du nederst i innlegget.


På vingene har jeg hatt på glitterlim, og på øynene har jeg hatt på Glossy Accents.


Blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort & Godt får du kjøpt hos Kreativ Scrapping.


Båndet med alderen har jeg klipt til på frihånd, og teksten er rub-ons.


På motsatt side et tilsvarende bånd med tekst fra Kort & Godt.


Snurreblomsten og snurregrenen er også fra Kort & Godt, og begge deler får du hos Kreativ Scrapping


Farger som er brukt på motivet:
Hud: E11 - 00 - 000 - 0000
Kinn: E93
Øyne: E39 - 37 - 35 - 33 - 31
Hår: E49 - 57 - 55 - 53 - 51
Kjole: R89 - 85 - 83 - 81 - RV000
Vinger: V93 - 91 - 000 - BV00 - BV0000

Ønsker dere en forstatt fin sommerdag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...