fredag 4. juli 2014

Liten gavepose med twist

Denne posen ga jeg bort i 40-års gave til en av mine klassevenninner fra videregående. Hun har flyttet til England, men jeg synes det er kjempekoselig at vi møtes når hun er hjemme i Norge. Og da hun inviterte til 40-års bursdag med ungene tok jeg med prinsessa mi og dro på besøk. Gaven var denne lille gaveposen med twist, for hun ønsket ikke noen gave i utgangspunktet. 


Det som er litt morsomt med bursdagen hennes er at i tiden etter at vi var ferdige på videregående så husket jeg aldri å sende bursdagskort før i august, og hun har bursdag i april... Og det skjedde hvert år, for jeg fant ut at det var bedre å sende kortet nesten et halvt år for sent, enn ikke å sende i det hele tatt... 


De fine blomstene kommer fra Wild Orchid Crafts.


Da tror jeg jammen jeg skal blogge et kort også. I morgen er det meldt nydelig vær, så da blir det ikke tid til sånt på dagtid. Men jeg skal lade batteriene, for det trenger jeg virkelig...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...