søndag 6. juli 2014

Lili of the Valley guttekort til 1-åring

Vår vesle nevø fylte nylig 1 år, og i den forbindelse lagde jeg dette enkle kortet til han. Det nydelige motivet er fra Lili of the Valley, og jeg aner ikke hvem sitt stempel det er. Hvis jeg ikke tar feil så er det en av mamma sine ferdigstemplede motiver, og hun har nok også lånt det av noen....


Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers, men finner ikke lappen med fargeoversikten... Tekststempelet er fra Stempelglede.


Stjerna er stanset ut med to stjernepuncher. Stanser først ut den lille stjerna, deretter den store.


Ikke så mye pynt på dette kortet, men blomstene kommer fra Wild Orchid Crafts og Kort & Godt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempesøtt kort! :) Jeg tipper det er et av Karin sine stempler jeg ;)

Cino sa...

Hihi, der kan du se :). Tipper mamma har stemplet det opp fra dine stempel jeg :). Herlig motiv, og nå vet jeg hvem jeg kan låne det av :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...