mandag 4. mars 2013

Julegavelapper

De fleste er vel ferdige med jula for lenge siden. Det er jeg også, men jeg ligger så innmari langt etter med bloggingen.... Siste opptelling viser 9 ubloggede kort, en post-it holder og disse julegavelappene.


Som dere ser er de veldig enkle, men det ble ikke tid til noe mer avansert. Ikke fikk jeg laget så mange heller. Så jeg prioriterte å gi de sammen med de hjemmelagede gaveposene.


Tag'en er en die fra Magnolia, og jeg har stanset den ut med Big Shot'en min på Bazzill craft papir. Nissen er et stempel fra Panduro som jeg har fargelagt med Promarkere.

Da var vel alt julerelatert postet i bloggen :). Nye oppdateringer kommer fortløpende de nærmeste dagene!

Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...