onsdag 6. mars 2013

Sweet dreams baby boy ♥ ♥

Jeg fortsetter oppdateringen, og her er neste kort i rekken. Et blått babykort til en nydelig liten gutt.


Kortet lagde jeg til en kollega som ble mamma for andre gang. Også dette motivet er fra Magnolia. Synes denne lille babyen er så søt, og den kan brukes til både jenter og gutter.


Blomstene har jeg kjøpt hos Bikuben, og den hvite liljen har jeg sprayet med Glimmer Mist i fargen Pearl. Det runde, hvite stempelet fikk jeg stemplet opp da jeg var på Trøndersaksa i fjor høst.


På babykort er det lov med glitter og glam, selv for gutter. Så her har jeg ikke spart på glitteret. Og vingene har fått på litt Crackle Accent, som krakelerer når det tørker. Det vises ganske godt på dette bildet.


Innsiden.Siden kortet skulle være fra hele avdelinga må det være litt plass til å signere.


Da ønsker jeg alle en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...