tirsdag 5. mars 2013

Nytt kort med gammelt motiv

Dette kortet lagde jeg til svogeren min i januar. Motivet tilhører en venninne, og det er over to år siden jeg fikk stemplet det opp, og sikkert et år eller mer siden jeg malte det...


Veldig kjekt å ha noen ferdigmalte motiver liggende. Dette motivet er også fra Magnolia. Jeg har malt det med Distress Ink refillere.


Tøff & Kul-stempelet er fra Stempelglede, og jeg har hatt det en god stund uten å få brukt det så mye. Glemmer rett å slett å bruke noen av stemplene mine...


Vimpelen er laget med en die fra Magnolia. Billettene er stempel fra Tim Holtz som jeg har stemplet med Archival Ink i fargen Coffee på craft papir fra Bazzill. Gadget-gears'ene er også fra Tim Holtz.



Jeg liker papirene på dette kortet veldig godt, og alt i alt ble jeg fornøyd med dette kortet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...