mandag 4. mars 2013

Lilla bursdagskort i adventstida

Som nevnt i forrige innlegg ligger jeg langt etter med bloggingen av mine kreative krumspring. Så nå er det bare å brette opp armene og få oppdatert bloggen. Jeg synes jo det er gøy, men tiden strekker liksom ikke til for tiden.

Dette bursdagskortet lagde jeg til ei herlig tante som deler min interesse for kortlaging. Siden hun har bursdag rett før jul hadde jeg lyst til å bruke adventens farge, lilla, som hovedfarge på kortet.


Motivet er fra Magnolia, og er fargelagt med Promarkere. Muffen og pelsdetaljene har fått en runde med Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace på seg. Skjørtet har fått hvite prikker fra en hvit penn. Den lysegrå kanten rundt motivet er Promarker tusj i fargen Cool Grey 1.


Nydelige blomster og en pyntegren kan også brukes på vinterkort! Snøkrystallen som skimtes i bakgrunnen er en die fra Magnolia.


Den fine blonden og blomstene er fra Hjerteboden. En hyggelig nettbutikk med kjapp levering og god service. Også har de gratis porto hvis du handler for over 700,- kroner. Så derfor sjekker jeg alltid der først :).


Tag'en er fra Magnolia. Her har jeg fargelagt deler av stempelet med grå Promarker. Gratulerer-stempelet er et gammelt stempel fra Papirloftet. Tror kanskje den nettbutikken er nedlagt.


Skogen er en die fra Magnolia. En av høstens nyvinninger, og definitivt en favoritt.


Da er det bare 8 ubloggede kort igjen... Og til helga skal jeg scrappe sammen med noen venner, så da håper jeg at jeg får laget noen nye kort også.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...