onsdag 5. februar 2014

Formateringstabbe de luxe!

Jeg har alltid vært veldig flink til å lese bildene fra kamerabrikken inn til PCen min, helt til nå... Før jul gjorde jeg en megatabbe som førte til at jeg klarte å slette hundrevis av bilder på minnebrikken min. Dette oppdaget jeg selvfølgelig etter at jeg hadde formatert brikken, og tatt noen nye bilder. Jeg ble helt fra meg, men fant heldigvis ut at det var et program som kunne hjelpe meg å finne bildene, så lenge jeg ikke hadde tatt noen nye. Det hadde jeg jo, men jeg fant heldigvis nesten alle bildene. Et av de som manglet var bildet av dette kortet tatt forfra. 


Kortet skulle til en av de ansatte i barnehagen, for hun skulle begynne å jobbe i en annen barnehage. Så da lagde jeg dette kortet til henne som en hilsen fra alle foreldrene på avdelinga.


Motivet er fra Saturated Canary, og er veldig morsomt å fargelegge. Som vanlig har jeg fargelagt med Copic tusjer. Har ikke skrevet opp fargene, men kan nok klare å finne ut hvilke jeg brukte om noen er interessert. Ta i så fall kontakt.


Blomster må til! Og disse liljene fra Wild Orchids Craft har jeg falt helt for. Tror jeg har brukt de på omtrent hvert et kort jeg har laget siden jeg kjøpte de.


Fra nå av er jeg ekstra påpasselig med at jeg leser inn bildene til PCen, og ikke blar gjennom de som ligger på minnebrikken. For jeg har ikke lyst til å gjøre samme tabben igjen. Heldigvis gikk det stort sett bra denne gangen, og de viktigste bildene ble reddet. Og da snakker jeg ikke om bilder av kortene mine, men alle bildene av ungene som jeg tok da vi skulle ordne bilde til julekortene...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...