tirsdag 18. februar 2014

La-La bokmerke i brunt

Dette relativt enkle bokmerket ga jeg bort sammen med blomster og dette kortet som jeg har blogget tidligere. Motivet er fra La-La-land, og er et digistempel som jeg har skrevet ut på skriveren hjemme. Fordelen med digistempel er at du kan skrive de ut så store eller små som du ønsker. Ulempen er at motivene må varmes for at ikke tusjene skal dra strekene utover. Og akkurat det lykkes jeg ikke alltid med...

Har igjen fargelagt med Copics. Elsker å sitte med disse tusjene og pirke med små detaljer.  På dette nærbildet ser dere forresten hva jeg mener med at jeg ikke alltid lykkes med å fiksere bildet, for de svarte strekene har blitt dratt litt utover. Så hun ser nesten litt sjøsyk ut. Hehe. 


Lite pynt på bokmerket fordi jeg har lagt det i en plasmappe for bokmerker. Har kun pyntet med blonder og bånd i toppen.


Koselig å gi bort slike gaver. Skulle funnet en god bok i tillegg, men i julestria rakk ikke tiden til. Så da ble det blomster i stedet :).

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...