lørdag 26. juni 2010

Bursdagskort og digi-invitasjoner

Tenk at Kristoffer har blitt fem år... At det har gått fem år siden jeg ble lagt i narkose på grunn av alvorlig svangerskapsforgiftning og HELLP-syndrom. Og at resultatet var en frisk og fin gutt på 3150 g og 50 cm. Og da hadde jeg en måned igjen til termin. Ikke alle som blir født for tidlig som er så store. Og nå er han altså fem år! Eller, han var det i begynnelsen av juni. Og det måtte feires. Dette kortet fikk han fra Jonathan, pappa'n og meg.


Stempelet er også denne gang den herlige gutten fra Whiff of Joy. Og da jeg var på treff i Klæbu var det en av de andre jentene som hadde dette stempelet, så jeg fikk stemplet opp noen motiv. Så da klarer jeg meg en stund ennå. Fotofestene er dies fra QuicKutz. Bølgepappen er noe emballasjepapp som jeg hadde liggende. Siste rest gikk på dette kortet.



Alltid morro å vise kortene fra en annen vinkel. Gjør det lettere å få inntrykk av 3D-effekten på kortene.


5-tallet er chipboard fra Panduro som jeg har malt med Cracle Paint og svertet i kantene med Distress Ink Walnut Stain.


Vi inviterte til barnebursdag, og siden jeg også har drevet med digital scrapping valgte jeg å lage invitasjonene i Photoshop, fordi det går så veldig mye fortere å masseprodusere dem da... Bildet er tatt på 17. mai, da vi så borgertoget i byen, og Kristoffer løp rundt for å få sett mest mulig av Star Wars figurene som gikk i toget. Klikk på bildet om du vil se det større.


Ha en fortsatt fin helg!

1 kommentar:

Anne sa...

For et kjempefint bursdagskort, herlig oppsett og kult pyntet. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...