søndag 27. juni 2010

Tvillingkort

Dette kortet lagde jeg på bestilling for ei venninne som skulle gi det i barselgave til et par som har fått tvillinger. Og siden det ikke finnes så mange kjøpekort med tvillingmotiv var oppdraget mitt å lage et. Og nok en gang er det babymotivet til Magnolia som ble brukt.


For å stemple sammen motivene har jeg brukt maskering og min hjemmelagede Stamp-a-ma-jig av Lego som jeg fant tips til på YouTube. Genialt, og jeg får det akkurat som jeg vil ha det!


Og til små guttebabyer kan man også ha blomster! Og glitter også, for den saks skyld. Og vaskelappen fra Papirloftet må bare være med. Den er stemplet på mønsterpapir og svertet med Distress Ink i fargen Weathered Wood.


Den lille bodyen er fra Making Memories, og ble kjøpt hos Michael's i New York. Bokstavene er AdornIt. Blomster fra Prima og Papirloftet. På de hvite blomstene har jeg hatt litt Stickles glitterlim i fargen Frosted Lace i kantene. Denne er litt mindre skrikende enn de andre fargene, og passer godt sammen med hvitt.


Kortet er laget i Bazzill kartong i fargen Powder Blue. Mønsterpapiret er fra Melissa Frances. Datolappen er laget med stempel fra Norsk Stempelblad.

2 kommentarer:

Karen O sa...

Så mye fint du har laget i det siste! Korsettet er jo bare helt fantastisk! Jeg håper på flere timer i døgnet og mer tid på hobbyrommet :)
Håper dere får en fin sommer!
Klem

Anne sa...

Utrolig herlig og sjarmerende:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...