lørdag 26. mars 2016

GDT Copic Marker Norge: Babykort til en nyfødt gutt

Hei alle sammen!

I dag poster jeg dette kortet på bloggen til Copic Marker Norge. Jeg har jo gitt meg som fast DT, men er fremdeles med som gjestedesigner. Kortet lagde jeg for seksjonen min på jobb, slik at vi kunne gi det videre til en kollega som ble pappa for første gang.


Motivet er et digistempel fra Mo Manning. Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers, og oversikt over fargene jeg har brukt finner du nederst i innlegget.


Vaskelappen og poststemplene er stemplet på tynt mønsterark, som jeg har knøvlet og brettet ut igjen.


Sugerørene til venstre har jeg kjøpt hos Søstrene Grene. For at de skulle bli litt lysere har jeg malt over med litt hvit gesso.


Blomster fra Wild Orchid Crafts. Den hvite sirkelen med teksten "nydelig" har jeg stemplet opp da jeg var på scrappetreff for mange år siden...


Ikke så mange lag på dette kortet, så da er det fint å få litt ekstra liv ved hjelp av en blondeserviett.

 
 Motivet er fargelagt med disse fargene:
Hud: E00 - E000 - E0000 - BV0000
Kinn: R20 - R00
Hår: E44 - E43 - E42 - E41 - E40
Dress: B91 - B90 (hjemmelaget) - 0
Skygge: W3 - W1 - W0 - W00

Da vil jeg ønske dere alle en fortsatt fin påske og påskeaften!

Klem fra Veronica

1 kommentar:

Veronique sa...

Nydelig babykort :)

Ha en fin påskeaften!

Veronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...