søndag 27. mars 2016

Gult er kult - Gavepose i påskefarger

Første påskedag, og hva passer vel da bedre enn å poste denne gaveposen i gult? (Jo da, helt sikkert påskekort, men det lager jeg ikke, så da er dette det nærmeste jeg kommer påskefargene...).
 
 
Posen hadde jeg liggende i skuffa i hobbykroken, og jeg har bare pyntet med papir på framsiden og baksiden. Bakstykket er ekstra høyt, slik at jeg kan brette ned en klaff foran posen. Motivet og pynten er festet på denne klaffen.
 

Dette er nok et motiv som ble fargelagt for flere somre siden, så det eneste jeg husker er at jeg brukte disse tre gulfargene:
Lys gul: Y17 - Y15 - Y13 - Y11 - Y00
Varm gul: Y38 - Y35 - Y32
Okergul: YR24 - YR23 - YR21 - YR20
 
Håper dere alle har hatt en flott påske!
 
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...