søndag 15. august 2010

Takkekort til barnehagen

Da minstemann sluttet i barnehagen i vår var han ferdig på småbarnsavdelinga. Jeg hadde lyst til å kjøpe en liten gave som både barn og voksne kunne ha nytte av, og endte med å kjøpe bøtte og spade for de små, og fylte denne med en pose sjokolade for de voksne. Jeg hadde ikke tid til å lage noe stort kort med malt motiv, så da lagde jeg i stedet dette lille kortet.


Mønsterpapiret er fra Stampin' Up, og båndet husker jeg ikke hvor jeg har fått tak i. Jeg tror det er en rest fra en båndpakke som jeg kjøpte på Familieskatter i Stavanger for et år siden. Tekststempelet er fra Ladybug and Friends, og den gang jeg kjøpte det visste jeg ikke hva jeg skulle bruke det til men kjøpte det fordi jeg synes det var så dekorativt.


Innsiden var enkelt pyntet med papirer i samme farge som utsiden. Og det viktigste var å få med et bilde av den skjønne gutten min. Her er han sammen med pappa'n sin og kjører scooter i tunet vårt. Eller "motosykkel" som han kaller den, mens han krøller tunga si for å si "l". Han er så søt når han snakker. Og se så kry han er.

1 kommentar:

Anne sa...

Enkle og elegante, utrolig flotte de ble! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...